.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
هشدار پليس گلستان درباره سرقت ماشين‌هاي كشاورزي

رئيس پليس آگاهي استان گلستان در مورد سرقت وسايل كشاورزي در اين فصل، به كشاورزان هشدار داد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از معاونت اجتماعي و ارشاد انتظامي گلستان، داوود سلطاني امروز گفت: همزمان با شروع فصل كشاورزي و جنب و جوش زياد كشاورزان، ضروري است برخي نكات ايمني بيشتر مد نظر قرار گيرد.
وي تصريح كرد: با توجه به فرا رسيدن فصل گرما و استفاده كشاورزان از چاه‌هاي برقي، توصيه مي‌شود كه كشاورزان براي حفظ و نگهداري دستگاه‌هاي برقي خود طي اين مدت از نگهبان استفاده كنند.
سلطاني گفت: براي جلوگيري از دسترسي سارقان به امكانات برق، كشاورزان اطراف چاه‌هاي برقي را حتما با فضاهاي مناسب پوشش دهند.
وي نصب روشنايي مطلوب در اطراف وسايل برقي، عدم بكارگيري كارگران فاقد صلاحيت اخلاقي و معتاد و جلوگيري از رفت و آمد افراد غيرمسئول را از ديگر نكات ايمني برشمرد كه بايد كشاورزان به آن توجه بيشتري داشته باشند.
رئيس پليس آگاهي گلستان همچنين از ديگر موارد را جلوگيري از نصب و راه‌اندازي امكانات برقي توسط افراد ناشناس و بهره‌گيري افراد باتجربه و مورد اعتماد براي نگهباني از زمين‌هاي كشاورزي و چاه‌هاي برقي در مزارع عنوان كرد.
وي اضافه كرد: در صورت استفاده از نگهبان مورد اعتماد در زمين‌هاي كشاورزي، حتما آنان را به وسايل ارتباطي چون تلفن همراه و ثابت تجهيز كنند تا در صورت مشاهده افراد مشكوك و مظنون، بتوانند پليس را در جريان قرار دهند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.1 seconds.